Tillsammans är vi F GoIF - vi hjälps åt!

Det är många saker som måste göras under ett verksamhetsår - det ska städas och fixas, vi ska arrangera matcher och cuper och mycket mer. Vissa saker gör vi tillsammans för att till exempel stärka föreningens ekonomi eller för att se till att våra anläggningar ska kunna hållas fina och välskötta.

Vad som än är som ska ske.... så är det du, jag och alla andra medlemmar som måste göra det - tillsammans.

Det är vi, tillsammans, som är föreningen Färjestadens GoIF

Årshjulet - för jämställdhet och ordnig och reda

Föreningen har tagit fram en lista med aktiviteter och åtaganden och vilka lag som har ansvar för att genomföra dessa. På sidorna under denna fliken hittar du årshjulet och beskrivning av varje aktivitet.

Att tänka på:

• uppdragen inom föreningen ska vara jämt fördelade mellan lagen
  • uppdragen inom lagen ska vara jämtfördelade mellan alla spelare/familjer (för noteringar för vilka föräldrar/familjer som gjort vad)
  • om de familjer som har föräldrar med uppdrag som ledare/tränare på något sätt ska undantas från uppdrag (inom ett lag) ska detta vara förankrat hos och dokumenterat samt kommunicerat ut till hela lagteamet.
Kommande aktiviteter
Inga aktiviteter inbokade